Jazeker, bij elk gerecht staan de allergenen vermeld en we streven er als vanzelfsprekend naar om zo volledig mogelijk te zijn in onze informatie.

  • Dit is helaas niet mogelijk. we proberen elke dag een zo gevarieerd mogelijk menu op de website te zetten, opdat we aan zoveel mogelijk wensen kunnen voldoen.

  • Je hebt de keuze om je maaltijd te laten bezorgen in drie tijdvakken, namelijk tussen 17:00 en 18:00, tussen 18:00 en 19:00 en tussen 19:00 en 20:00. Wegens logistieke uitdagingen kunnen we de tijdvakken helaas niet verkleinen.

    De bezorger kan ergens in dit uur bij jou aanbellen met je heerlijke maaltijd.

  • Dit is helaas niet mogelijk. Alleen als je namens een bedrijf maaltijden wilt bestellen, is deze optie bespreekbaar. Neem hiervoor contact op via info@op-scheppers.nl.

  • Alle maaltijden die we leveren worden gekoeld geleverd. Je hoeft het zelf dus alleen nog maar even op te warmen in de magnetron of oven. Iedere maaltijd zal worden geleverd met eventuele instructies.

  • Nee. Op-scheppers staat onder andere voor superverse maaltijden en daar zijn we trots op. We raden dan ook met klem aan om onze maaltijden niet langer dan twee dagen te bewaren.

  • Indien je vragen hebt kun je deze het beste stellen door een email te sturen naar info@op-scheppers.nl. Wij streven er naar om te beantwoorden binnen één werkdag.

  • Ja en nee. Wij zijn een klein bedrijf en hebben vooralsnog besloten om op zaterdag en zondag niet te leveren. Wil jij deze dagen toch genieten van een heerlijke, gezonde én verse maaltijd? Dan raden we je aan om op vrijdag je maaltijden voor het weekend te bestellen en te laten leveren.

  • De maaltijd is, nadat hij bezorgd is, nog twee dagen houdbaar. Dus als je maandag een maaltijd laat bezorgen, kun je deze nog zowel dinsdag als woensdag eten. Het is natuurlijk het lekkerst en gezondst om de maaltijd direct te consumeren.

  • Indien de bezorger door onvoorziene omstandigheden te laat zal zijn met bezorgen, zal hij dit zo snel mogelijk telefonisch laten weten. Vandaar dat we om je telefoonnummer vragen tijdens het bestelproces. Mocht niemand contact met je opnemen, neem dan zelf zo snel mogelijk contact met ons op.

  • Wij leveren alleen binnen onze postcodegebieden. Vind je dat we ook bij jou in de buurt moeten bezorgen? Laat dan je emailadres en postcode achter op onze homepagina (nadat je hebt geklikt op de button), dan ben je de eerste die het weet zodra we zover zijn!

  • Nee, wij zijn volledig transparant in onze kosten. Je betaalt alleen voor je maaltijd en eventuele zelf gekozen supplementen, zoals een drankje, bijgerecht of dessert. Je betaalt geen abonnementskosten, noch bezorgkosten.  

  • Nee, maar waarom zou je dat willen? Wij voorzien je graag in alle gemakken, waardoor het helaas niet mogelijk is om je maaltijd bij ons op te halen.

Heb je een vraag die niet wordt beantwoord in bovenstaande tekst? Klim in de pen en mail naar info@op-scheppers.nl!

-->

Pagina niet beschikbaar

We werken momenteel hard aan onze nieuwe website.